Filteren
Huidige filters
  1. Speciale wensen
    Bij zwangerschaps (wens) en borstvoeding
Selectie verfijnen
Speciale wensen
  1. Bij zwangerschaps (wens) en borstvoeding
  2. Glutenvrij
  3. Lactosevrij
  4. Sojavrij
  5. Vegetarisch
Adviesleeftijd

50-plussers

Het behoud van een goede gezondheid is voor de meeste Nederlanders het hoogste goed. Om vitaal te blijven tijdens het ouder worden, besteden steeds meer mensen extra aandacht aan lichaam en geest. Naast bewust en gezond eten, ontspannen en voldoende bewegen, kan het lichaam met voedingssupplementen worden ondersteund bij het zo lang mogelijk gezond blijven.

Lees verder ...

Posts were not found
Naar de blogpagina
Onze productfavorieten
Tonen als Foto-tabel Lijst

2 producten

per pagina
Van hoog naar laag sorteren
  1. D-25 oliedruppels
    D-25 oliedruppels

    Vitamine D3 in druppelvorm ter ondersteuning van het immuunsysteem en voor sterke botten. Makkelijk te doseren en gemakkelijk in te nemen. Neutraal van smaak.

  2. Voedingssupplement Omega-3-375 van Orthica
    Omega 3-375
    Omega 3-375 bevat 375 mg gezuiverd visolieconcentraat (EPA en DHA).
Tonen als Foto-tabel Lijst

2 producten

per pagina
Van hoog naar laag sorteren
Meer producten voor jou
Veelgestelde vragen, handig bij elkaar!
No Questions
Alle veelgestelde vragen

Bekende voedingsstoffen ter ondersteuning van de gezondheid

Er zijn veel voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan het behoud van een goede gezondheid. Vitamine D is daarvan misschien wel de bekendste. Het werd in 2017 zelfs uitgeroepen tot voedingssupplement van het jaar! Vitamine D draagt bij aan het behoud van een goede weerstand en spierkracht. De Gezondheidsraad adviseert iedereen van 50 t/m 69 jaar om aanvullend op de voeding 10 mcg vitamine D te nemen. Verder kan elke dag een complete multivitamine worden gebruikt, kan vitamine C ondersteuning bieden voor de weerstand en is visolie een goede aanvulling op de voeding als je weinig of geen vis eet. Vraag een gezondheidsprofessional om persoonlijk advies voor jouw situatie.

Blijf bewegen

Om actief te kunnen blijven op latere leeftijd, is het behoud van sterke botten en spieren van belang. Met de jaren kan de spierkracht veranderen. Je kunt al vroeg het behoud van sterke botten en voldoende spierkracht ondersteunen. Regelmatig bewegen is een vereiste. Een aantal voedingsstoffen kan helpen om sterke botten en soepele spieren te behouden. Voor het behoud van sterke botten is calcium van belang, maar ook magnesium, vitamine D en zink dragen bij aan de instandhouding van sterke botten.

Terug naar boven ...